COVID 19- Η Δέσμευσή μας Προς Εσάς

24th Μάρτιος 2020

Καθώς η ανησυχία για την παγκόσμια επιδημία του COVID- 19 μεγαλώνει, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η Bigblu δουλεύει σκληρά για να διασφαλίσει ένα ασφαλές και υγιεινό περιβάλλον εργασίας για τους συναδέρφους και τους συνεργάτες μας καθώς συνεχίζουμε να παρέχουμε σύνδεση στο internet και επιχειρηματική συνέχεια στους πελάτες μας, τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς και τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε όλον τον κόσμο.

Διασφάλιση της συνέχειας

Ξεκινάμε την απομακρυσμένη εργασία για πολλές από τις λειτουργίες μας συμπεριλαμβανομένης της εξυπηρέτησης πελατών και της τεχνικής υποστήριξης. Αυτό θα διασφαλίσει την συνέχεια των υπηρεσιών μας αλλά ίσως σημαίνει περισσότερος χρόνος αναμονής για τους πελάτες που επικοινωνούν με τα τηλεφωνικά μας κέντρα.

Επίσης, είμαστε σε επικοινωνία με τους συνεργαζόμενους εγκαταστάτες για να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας θα συνδεθούν όσο το δυνατόν πιο σύντομα, ακολουθώντας πλήρως τις τοπικές οδηγίες της Κυβέρνησης για τον περιορισμό των μετακινήσεων. Η τωρινή κατάσταση είναι πιθανόν να σημαίνει παρατεταμένος χρόνος αναμονής για εγκατάσταση από επαγγελματίες μηχανικούς. Ακόμα, είμαστε σε επικοινωνία με τους νέους πελάτες μας για το αν η αυτο- εγκατάσταση είναι μια επιλογή για αυτούς, ώστε να συνδεθούν όσο το δυνατόν συντομότερα, και η ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης είναι στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής για να παρέχει όση βοήθεια χρειάζεται.

Δουλεύουμε σε συνεργασία με τους συνεργάτες του δικτύου μας για να ελαχιστοποιήσουμε τις διακοπές των υπηρεσιών. Ωστόσο, εφόσον ο αριθμός των ανθρώπων που δουλεύουν από το σπίτι μεγαλώνει, αυτό ίσως θέσει το δίκτυο σε περισσότερη πίεση, πράγμα που θα μπορούσε να οδηγήσει σε χαμηλότερες ταχύτητες download και upload.

Οι ομάδες τεχνικής υποστήριξης αναμένουν έναν ασυνήθιστα μεγάλο αριθμό κλήσεων μέσα στους επόμενους μήνες και δεσμευόμαστε να εξυπηρετούμε τα αιτήματα των πελατών μας όσο πιο σύντομα μπορούμε.

Αξιοποιήστε στο έπακρο την υπηρεσία σας

Η δορυφορική τεχνολογία είναι μια καταπληκτική τεχνολογία που επιτρέπει σε ανθρώπους, που δεν έχουν άλλες πιθανότητες σύνδεσης, να έχουν πρόσβαση σε πολύ γρήγορες ταχύτητες ευριζωνικής σύνδεσης.

Όπως με όλες τις τεχνολογίες ευριζωνικής σύνδεσης, υπάρχει περιορισμένο ποσό εύρους ζώνης. Παρακαλώ βοηθήστε να διασφαλίσουμε ότι όλοι θα μείνουμε συνδεδεμένοι ώστε να συνεχίσουμε να δουλεύουμε, να εκπαιδευόμαστε και αν είμαστε σε επικοινωνία με τους αγαπημένους μας με τις παρακάτω συμβουλές:

  1. Διαμορφώστε σωστά το πακέτο σας
    Έχουμε μια πλήρη γκάμα πακέτων που μπορούν να καλύψουν μια πληθώρα αναγκών από απλή περιήγηση μέχρι ειδικά business πακέτα που χρησινοποιούν στατική IP και δεδομένα προτεραιότητας. Είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε το σωστό πακέτο για τις ανάγκες σας με επαρκή δεδομένα προτεραιότητας για την πλειοψηφία των εργασιών που κάνετε online.
  2. Να είστε λογικοί με την χρήση των δεδομένων
    Όποτε είναι δυνατόν, αποφύγετε τα μαζικά mail και την αποστολή μεγάλων αρχείων. Χρησιμοποιήστε τηλεφωνικές γραμμές όπου υπάρχουν και όχι βίντεο κλήση. Τα πακέτα μας περιλαμβάνουν απεριόριστη χρήση δεδομένων και από τις 1 π.μ έως τις 6 π.μ. Προτείνουμε να προγραμματίζετε δουλειές που χρησιμοποιούν πολλά δεδομένα όπως αναβαθμίσεις ή κατέβασμα ταινιών το βράδυ παρά κατά την διάρκεια της ημέρας.
  3. Χρησιμοποιείστε το Portal
    Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας μέσα από το Portal από όπου μπορείτε να βλέπετε την χρήση δεδομένων σας, τις πληρωμές σας, να αλλάζετε τις προτιμήσεις σας και πολλά πολλά ακόμα.

Όπως ίσως έχετε δεί στα μέσα ενημέρωσης, η κατάσταση κινείται πολύ γρήγορα και αλλάζει μέρα με τη μέρα. Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε την κατάσταση και θα σας ενημερώσουμε αν θεωρήσουμε ότι χρειάζονται περαιτέρω αλλαγές.

Όι δύο προτεραιότητές μας παραμένουν η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε στους πελάτες μας σε συνδυασμό με την υγεία των συναδέρφων και σας ευχαριστούμε για την υπομονή και την κατανόηση στην προσπάθειά μας να ισορροπήσουμε αυτές τις προτεραιότητες.