Πώς μπορώ να κάνω αναβάθμιση του λογαριασμού μου;
Για να αυξήσετε ή να μειώσετε τον όγκο που περιλαμβάνει το πρόγραμμά σας, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μέσω τηλεφώνου ή μέσω της πύλης εξυπηρέτησης πελατών. Οι αναβαθμίσεις προσφέρονται εντελώς δωρεάν, αλλά για τις μειώσεις επιβαρύνεστε με μια χρέωση για έξοδα διαχείρισης η οποία αντιστοιχεί στο κόστος ενός μήνα του τρέχοντος προγράμματός σας.

Πώς μπορώ να ακυρώσω τον λογαριασμό μου;
Απλώς τηλεφωνήστε στην ομάδα υποστήριξης πελατών ή επικοινωνήστε μαζί μας και θα ελέγξουμε το συμβόλαιό σας για να προβούμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες.

Μην ξεχνάτε ότι αν είστε νέος πελάτης, προστατεύεστε από περίοδο υπαναχώρησης 14 ημερών. Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να δοκιμάσετε πλήρως το σύστημά μας προτού τεθεί σε ισχύ το συμβόλαιό σας.

Πώς θα ξέρω αν χρειάζομαι επαγγελματικό πρόγραμμα Pro;
Υπάρχουν συγκεκριμένες χρήσεις που επιβάλλουν τη χρήση επαγγελματικού προγράμματος Pro. Για παράδειγμα, (i) αν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε σύστημα CCTV εξ αποστάσεως μέσω του συστήματος δορυφορικής ευρυζωνικής σύνδεσης, θα χρειαστείτε ανοιχτές πύλες οι οποίες παρέχονται μόνο με επαγγελματικά προγράμματα Pro, ή (ii) αν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε το σύστημά σας για να συνδεθείτε με ένα εικονικό ιδιωτικό δίκτυο, τότε θα χρειαστείτε στατική διεύθυνση IP, η παρέχεται μόνο με επαγγελματικό πρόγραμμα Pro. Αν έχετε ειδικές απαιτήσεις που υπερβαίνουν την απλή περιήγηση στο internet και τη χρήση του email, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε πρώτα με την ομάδα υποστήριξης.

Πόσο γρήγορη είναι η δορυφορική ευρυζωνική σύνδεση;
Ανάλογα με την τοποθεσία σας, προσφέρουμε ταχύτητες έως και 50 Mbps. Η ταχύτητα ποικίλλει ανάλογα με την κίνηση του δικτύου σε κάθε δεδομένη στιγμή, ενώ συνήθως οι ταχύτητες μειώνονται σημαντικά κατά τη διάρκεια των ωρών αιχμής (5:00 – 11:00 μ.μ.), αγγίζοντας ακόμα και χαμηλούς μονοψήφιους αριθμούς.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω τη δορυφορική ευρυζωνική σύνδεση με ενσύρματο ή ασύρματο δρομολογητή;
Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ενσύρματο ή ασύρματο δρομολογητή για να συνδέσετε το τερματικό του συστήματός σας σε διάφορους επιτραπέζιους υπολογιστές, tablet, smartphone ή άλλες ασύρματες συσκευές που έχετε στο σπίτι σας. Έχουμε τη δυνατότητα να σας παρέχουμε έναν ενσύρματο/ασύρματο δρομολογητή ανάλογα με τις ανάγκες σας με κάποια επιπλέον χρέωση. Αν πιστεύετε ότι χρειάζεστε δρομολογητή, όπως οι περισσότεροι άλλωστε, επιλέξτε τον ως επιπλέον εξοπλισμό κατά τη διάρκεια της πληρωμής διαδικτυακά ή ενημερώστε σχετικά το μέλος της ομάδας που σας εξυπηρετεί στο τηλέφωνο τη στιγμή της παραγγελίας.

Μπορώ να παίξω παιχνίδια online με δορυφορική ευρυζωνική σύνδεση;
Δεν θα έχετε σχεδόν κανένα πρόβλημα με τα περισσότερα online παιχνίδια. Ωστόσο, θεωρούμε χρέος μας να σας ενημερώσουμε ότι δεν συνιστούμε τα συστήματά μας για παιχνίδια βολών πρώτου προσώπου. Η δορυφορική ευρυζωνική σύνδεση είναι ιδανική για πολλές δραστηριότητες, όχι όμως για την ταχεία ανταλλαγή δεδομένων που απαιτούν αυτά τα παιχνίδια και η οποία είναι απαραίτητη προκειμένου να ζήσετε την απόλυτη εμπειρία που σάς προσφέρουν. Η χρονοκαθυστέρηση, γνωστή στους κύκλους των απανταχού geek ως «latency», θα οδηγεί σε παγωμένες οθόνες, διακοπές στο παιχνίδι και απηυδισμένους παίκτες.

Αν κάποιος στο σπίτι σας (δεν αντιλέγουμε ότι είναι οι έφηβοι της οικογένειας) χρησιμοποιεί συχνά υπηρεσίες φωνητικής συνομιλίας και online lobby όταν παίζει με το PlayStation™ ή το Xbox™, θα αντιμετωπίσει προβλήματα λόγω «αυστηρής NAT» (μετατροπής διεύθυνσης δικτύου). Πείτε όμως στα παιδιά σας να μην φοβούνται, γιατί έχουμε τρόπο να το αντιμετωπίσουμε. Θα χρειαστείτε ένα πρόγραμμα που προσφέρεται με δημόσια διεύθυνση IP, γι’ αυτό επικοινωνήστε πρώτα με την ομάδα μας προτού κάνετε την παραγγελία.

Μπορώ να βλέπω ελληνική τηλεόραση κατά παραγγελία από το εξωτερικό;
Αυτή η ερώτηση αφορά ιδιαίτερα τους πιο τυχερούς πελάτες μας που έχουν δεύτερη κατοικία στην Ευρώπη. Η απάντηση είναι «πιθανόν». Εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα του δικτύου στην τοποθεσία σας στην Ευρώπη. Αν αυτό αρκεί, μπορούμε να σας προσφέρουμε μια τοπική διεύθυνση IP, το οποίο σημαίνει ότι θα έχετε πρόσβαση σε υπηρεσίες κατά παραγγελία, όπως όταν βρίσκεστε εντός της χώρας. Για να είμαστε ειλικρινείς, αυτή είναι η πιο απλή εναλλακτική που μπορούμε να σας προσφέρουμε σε μια αρκετά πολύπλοκη διαδικασία. Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με ένα από τα μέλη της ομάδας μας για να συζητήσετε μαζί τους τις ειδικές απαιτήσεις σας.

Επειδή η διαθεσιμότητα και η πρόσβαση των ελληνικών καναλιών στην Ευρώπη διαρκώς αλλάζει, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί σας για ενημερωμένες πληροφορίες. Μπορείτε επίσης να επωφεληθείτε από τη νέα σοδειά πυλών με περιεχόμενο που έχει προβληθεί ήδη, η οποία είναι κατάλληλη για τα μηνιαία προγράμματα με μεγαλύτερο όγκο δεδομένων.

Μπορώ να έχω πρόσβαση σε δορυφορική ευρυζωνική σύνδεση εκτός της Ευρώπης με την Bigblu;
Ναι, παρέχουμε πρόσβαση σε δορυφορικό internet σε πολλές χώρες στον κόσμο. Επικοινωνήστε μαζί σας, για να μάθετε αν εξυπηρετούμε την περιοχή σας.

Πώς ξέρω ότι θα λάβω την ταχύτητα internet που αναφέρεται στην προσφορά;
Όπως και με όλες τις άλλες τεχνολογίες ευρυζωνικής σύνδεσης, στην προσφορά αναφέρονται οι ταχύτητες «έως και» και δεν παρέχονται σχετικές εγγυήσεις. Ωστόσο, από έρευνα προκύπτει ότι οι ταχύτητες της δορυφορικής ευρυζωνικής σύνδεσης είναι κατά μέσο όρο πιο κοντά στην αναφερόμενη ταχύτητα από οποιαδήποτε άλλη διαθέσιμη τεχνολογία.

Στην Bigblu συνυπολογίζουμε την τοποθεσία σας, όταν αγοράζετε μια υπηρεσία δορυφορικής ευρυζωνικής σύνδεσης και, επειδή έχουμε πρόσβαση σε όλες τις υποδομές δορυφορικής ευρυζωνικής σύνδεσης που υπάρχουν στην Ευρώπη, σάς συνδέουμε με ένα πρόγραμμα Bigblu το οποίο παρέχει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση με βάση τις ανάγκες σας.

Οι δορυφορικές εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε χρησιμοποιούν προηγμένα συστήματα διαχείρισης δικτύου βάσει πολιτικών δίκαιης χρήσης. Αυτά τα συστήματα καθορίζουν την ταχύτητα που θα λαμβάνετε ανά πάσα στιγμή με βάση (i) τη ζήτηση στο δίκτυο τη δεδομένη στιγμή και (ii) τον όγκο των δεδομένων που έχετε καταναλώσει έως μια δεδομένη στιγμή εκείνο τον μήνα. Με απλά λόγια, αυτό σημαίνει ότι αποτρέπεται η δυσανάλογη κατανάλωση δεδομένων από έναν χρήστη ή μια ομάδα χρηστών, η οποία έχει αντίκτυπο στους υπόλοιπους χρήστες στο δίκτυο. Για να το πούμε ακόμα πιο απλά, αυτό σημαίνει ότι οι τιμές που αναγράφονται στην προσφορά είναι ακόμα πιο ακριβείς από οποιαδήποτε άλλη διαθέσιμη τεχνολογία.

Πώς μπορώ να ελέγξω την πραγματική ταχύτητα λήψεων;
Ο υπολογισμός της «ταχύτητας» είναι μια αρκετά υποκειμενική μέτρηση της απόδοσης. Οι κοινές ιστοσελίδες ελέγχου της ταχύτητας internet δεν έχουν σχεδιαστεί για να ελέγχουν τις δορυφορικές ευρυζωνικές συνδέσεις. Συνήθως συνυπολογίζουν τη φυσική χρονοκαθυστέρηση των δορυφόρων στον υπολογισμό των δεδομένων στον χρόνο και έτσι προκύπτει ένα ανακριβές αποτέλεσμα το οποίο είναι αναπόφευκτα χαμηλότερο από την πραγματική απόδοση που λαμβάνετε.

Η συνολική απόδοση της υπηρεσίας δεν είναι ίδια όλες τις ώρες της ημέρας και εξαρτάται από την κίνηση του δικτύου, το δημόσιο ενδιαφέρον και τον αριθμό των χρηστών που είναι συνδεδεμένοι στο internet ταυτόχρονα με εσάς. Κατά κανόνα, το δίκτυο παρουσιάζει κατά 40% μικρότερη κίνηση μετά τις 9 μ.μ. και πριν από τις 7:30 π.μ.

Όλα τα ευρυζωνικά δίκτυα, συμπεριλαμβανομένων των ενσύρματων ευρυζωνικών συνδέσεων, παρουσιάζουν αυξημένη κίνηση κατά τις ώρες αιχμής, δηλαδή από νωρίς το απόγευμα έως το βράδυ.

Υπάρχουν όρια στον όγκο των δεδομένων που μπορώ να μεταφέρω;
Προσφέρουμε πακέτα δεδομένων που κυμαίνονται από απεριόριστο όγκο δεδομένων στα προγράμματα σταθερής ασύρματης σύνδεσης (εφόσον διατίθεται στην περιοχή σας) έως πακέτα που ξεκινούν από 10 GB και αγγίζουν τα 100 GB στα προγράμματα δορυφορικής ευρυζωνικής σύνδεσης. Τα προγράμματα που είναι διαθέσιμα για εσάς εξαρτώνται από την τοποθεσία/τη χώρα σας.

Αν χρειαστείτε περισσότερα δεδομένα πριν από το τέλος του μήνα, έχετε δύο επιλογές: Είτε να αγοράσετε συμπληρωματικά δεδομένα, γνωστά ως «Volume Booster» τα οποία θα καλύψουν τις ανάγκες σας έως το τέλος του μήνα είτε να κάνετε αναβάθμιση (εάν διατίθεται) σε πρόγραμμα με μεγαλύτερο όγκο δεδομένων.

Μπορώ να έχω στατική διεύθυνση IP στην υπηρεσία ευρυζωνικής σύνδεσης της Bigblu;
Όλα τα επαγγελματικά προγράμματα Pro της Bigblu προσφέρονται με στατική δημόσια διεύθυνση IP στη βασική τους έκδοση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι λόγω διαμόρφωσης της υπηρεσίας, πρέπει να αναθέσουμε τη διεύθυνση IP δυναμικά (DHCP) στον συνδεδεμένο δρομολογητή. Για την ακρίβεια, δεν μπορούμε να αναθέσουμε στατικά τη διεύθυνση IP στον ηλεκτρονικό υπολογιστή ή τον δρομολογητή που είναι συνδεδεμένος στο τερματικό. Αν δεν καταλαβαίνετε κάτι από τα παραπάνω ή χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, θα σας συνιστούσαμε να επικοινωνήσετε με ένα μέλος της ομάδας τεχνικής υποστήριξης.

Έχω ακούσει ότι οι δορυφορικές συνδέσεις παρουσιάζουν προβλήματα καθυστέρησης γνωστά ως «latency». Τι σημαίνει αυτό;
Με απλά λόγια, «latency» είναι η χρονοκαθυστέρηση από τη στιγμή που κάνετε κλικ σε ένα στοιχείο έως τη στιγμή που μεταβαίνετε σε αυτό. Όταν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο, αποστέλλεται ένα αίτημα για λήψη δεδομένων από τη συσκευή σας σε έναν διακομιστή (όπως μια ιστοσελίδα) μέσω του δορυφόρου. Αυτό το σήμα στην κυριολεξία πρέπει να ταξιδέψει έως το διάστημα και πίσω. Οι περισσότερες καθυστερήσεις οφείλονται στην επεξεργασία και την αναμετάδοση αυτού του σήματος. Αυτή η καθυστέρηση περιγράφεται με τον όρο «latency».

Σε μερικές παλιότερες δορυφορικές τεχνολογίες η καθυστέρηση είναι αισθητή. Εμείς όμως είμαστε μπροστά από την εποχή μας και έτσι οι υπηρεσίες δορυφορικής ευρυζωνικής σύνδεσης που παρέχουμε χρησιμοποιούν τις τελευταίες τεχνολογίες λογισμικού και υλικού για να ελαχιστοποιήσουν αυτήν την καθυστέρηση. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι όταν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο για να μεταβείτε σε μια ιστοσελίδα, το υλικό μας παραμερίζει τις χρονοβόρες και περιττές δραστηριότητες και διευκολύνει τη μεταφορά του περιεχομένου από το διάστημα. Είναι μια πολύ χρήσιμη τεχνική για τον χειρισμό λήψεων αρχείων μεγάλου όγκου ή email.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία Bigblu για να συνδεθώ με τον χώρο εργασίας ή το γραφείο μου μέσω εικονικού ιδιωτικού δικτύου (VPN);
Παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει επί της ουσίας τίποτα το οποίο να εμποδίζει τη σύνδεση του εταιρικού σας VPN με την υπηρεσία Bigblu, πρέπει να καταλάβετε ορισμένα πράγματα. Επικοινωνήστε με το τμήμα ΙΤ για να διαπιστώσετε εάν το VPN της εταιρείας σας είναι τύπου IPSec.

Εάν ναι, τότε πιθανότατα να απαιτείται στατική διεύθυνση IP για να λειτουργήσει. Οι στατικές διευθύνσεις IP παρέχονται μόνο στα επαγγελματικά μας προγράμματα.

Επειδή τα προϊόντα μας χρησιμοποιούν τεχνολογία επιτάχυνσης πακέτου, προκειμένου να καλύψουν την απόσταση που πρέπει να διανύσουν οι πληροφορίες κατά τη μετακίνηση από και προς το σύστημά σας, με συγκεκριμένες συνδέσεις VPN, αφού δημιουργηθεί η ασφαλής σήραγγα, όλες οι πληροφορίες στο εσωτερικό της σήραγγας κρυπτογραφούνται και δεν υπάρχει περιθώριο επιτάχυνσης, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι ενδέχεται να αντιμετωπίζετε προβλήματα απόδοσης.

Όπως με όλες τις ειδικές απαιτήσεις, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά ή μέσω email με την ομάδα υποστήριξης για να συζητήσετε όλες τις λεπτομέρειες. Μια άλλη επιλογή είναι να επισκεφθείτε τον τοπικό αντιπρόσωπο της περιοχής σας ή τα κεντρικά γραφεία μας στο Oxfordshire. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε να βρείτε το σωστό προϊόν αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες δορυφορικής ευρυζωνικής σύνδεσης μέσω VPN τύπου IPSec.